موسسه حقوقی دادگستر

معتبرترین شبکه سراسری ارائه دهنده خدمات تخصصی مشاوره حقوقی و وکالت و امور قراردادها، دارای مجوز رسمی از کانون وکلای دادگستری و اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری قوه قضائیه می باشد.

موسسه حقوقی دادگستر با بهره گیری بیش از ۲۴۰ نفر از وکلای با سابقه رسمی دادگستری، اعضای هیئت علمی دانشگاه، قضات بازنشسته و مدیران ارشد؛ در غالب دپارتمان های تخصصی وکالت در زمینه های املاک و اراضی قرارداد های داخلی و بین المللی، امور خانوادگی، ثبتی، شهرداری، دعاوی کیفری و تعزیراتی، پرونده های مطروحه در دادگاه انقلاب و دادگاه ویژه جرایم اقتصادی و دیوان عدالت اداری، شورای حل اختلاف، هیات ها و کمیسیون های شبه قضایی و با سابقه ای طولانی و ارائه خدمات حقوقی به وزارتخانه ها و نهاد های عمومی دولتی و موسسه های غیر دولتی، سازمانهای معتبر، شرکتهای داخلی و بین المللی و بانکها و موسسات مالی اعتباری، با آمار درخشان موفقیت در پرونده ها آمادگی خود را جهت خدمت رسانی و پذیرش پرونده های حقوقی و انجام امور وکالتی شما را در شعبه های متعدد در سطح شهر تهران و تمامی استان ها و نیز ایرانیان خارج از کشور اعلام، دارد.

اندیشه ما خدمت رسانی صادقانه و حمایت مقتدرانه با رویکرد اعتماد و انصاف در قبال خدمت رسانی می باشد.

در این موسسه با محوریت خرد جمعی و کار گروهی متخصصان در حوزه های مختلف حقوقی مدیریت می شود و بهره گیری از چندین مرز با تجربه موفق در پرونده شما انجام می شود که قطعا نتیجه ای مطلوب تر از کار انفرادی به همراه دارد.

چشم انداز : موسسه حقوقی دادگستر بر این باور است که هر شخص حقیقی و حقوقی نیاز به همراهی تیم متخصص حقوقی در فعالیت های شخصی، شغلی و عمومی می باشد. از اینرو موسسه حقوقی دادگستر در نظر دارد در آینده نزدیک بستری برای ارتباط مستمر و ارائه مشاوره و خدمات حقوقی به اشخاص و یا شخصیت های حقوقی فراهم آورد. هدف موسسه حقوقی دادگستر در این راستا ایجاد بستر خدمات الکترونیک برای ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه می باشد.

راه های ارتباط با موسسه حقوقی دادگستر:

شماره تماس ویژه : ۰۲۱۹۱۰۰۵۵۰۰

شماره همراه : ۰۹۱۲۸۸۰۲۶۰۰

ایمیل : info@dadgostar.org

چرا موسسه حقوقی دادگستر را انتخاب کنیم :

موسسه حقوقی دادگستر مجموعه ای از وکلای پایه یک و با تجربه دادگستری، قضات و مدیران بازنشسته تراز اول دولتی و کادر متخصص و مجرب می باشد. از جمله مزایای این موسسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همراهی و پاسخ گویی سریع در امور حقوقی شما
وکلای تخصصی و مجرب در تمامی زمینه های حقوقی
همکاری با بیش از ۲۴۰ وکیل مجرب
تجربه ی کارآمد و رسیدگی به پرونده های متعدد حقوقی
موفقیت در بیش از ۸۰ درصد پرونده های حقوقی
پیگیری و پشتیبانی دقیق و به موقع پرونده های حقوقی و اطلاعرسانی به موکلین
مشاوره و پشتیبانی برخط در تمامی اوقات
راه های ارتباط آسان و سریع

موسسه حقوقی دادگستر

مبتکر مدیریت پرونده های حقوقی شما

نوشتار و مقالات حقوقی